O lokowaniu produktów na Dwóch Brzegach

zobacz więcej (13)

Wykorzystanie marki "Lubelskie" w produktach filmowych to jeden z tematów poruszanych podczas panelu dyskusyjnego, który odbył się w ramach Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi.

Możliwości promocji lokalnej przedsiębiorczości poprzez przemysł filmowy i rozrywkowy a także wykorzystaniu marki "Lubelskie" w produktach filmowych  poświęcony został panel dyskusyjny,  który odbył się w ramach Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. W spotkaniu uczestniczyli: Rafał Sadownik – dyrektor artystyczny Karnawału Sztukmistrzów z Lublina, Maciej Szwarc z Fundacji Sztuki Filmowej FilmArt, producent filmowy, Bogusław Bojczuk – dyrektor Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi oraz Grażyna Torbicka – dyrektor artystyczna festiwalu.

- W lokowaniu produktu chodzi o to, żeby produkt był skojarzony z osobą, zdarzeniem czy miejscem, do którego mamy szacunek, podziwiamy go, inspirujemy się... I im to się dzieje dyskretniej, tym lepiej – mówi Maciej Szwarc. - Jeżeli zrobimy coś w sposób nachalny, to zadziała to przeciw skutecznie. W lokowaniu produktu najskuteczniejsi jesteśmy wtedy, kiedy nie wiemy, że on jest lokowany.

Całe spotkanie obejrzeć można na Facebooku >>>

Skomentuj


Mapa


Zobacz także

Najbliższe oferty specjalne

Weekend listopadowy 11-15 listopada 2021 to dobry moment na krótki wypad za miasto. Zrelaksuj się w jednym z naszych obiektów. Zobacz oferty specjalne przygotowane na ten czas.
Przyszłości nie przepowiadamy, ale możemy pomóc Ci zorganizować niezapomniany wyjazd Andrzejkowy. Sprawdź naszą ofertę noclegową przygotowaną specjalnie na Andrzejki 2021.
Pokaż stopkę