Aktualności dla "Dorota Szczuka"

Prace na Wzgórzu Zamkowym trwają już ponad dwa lata. Kiedy będziemy mogli zobaczyć efekty tych prac? Jakie atrakcje miasto przygotuje zwiedzającym?

Blisko tysiąc dzieci z Kazimierza i wielu miejsc Polski wzięło udział w Wielkim Kazimierskim Rysowaniu. Nie wystraszyły się deszczowej pogody i na kartonach stworzyły obrazki o łącznej długości prawie pół kilometra!

Kazimierz Dolny ma swoje logo oraz nową stronę internetową. Stworzony został specjalny spot reklamowy, prezentacja multimedialna i reklamy wizerunkowe miasta. A wszystko to realizowane jest w ramach projektu promocyjnego współfinansowanego z RPO Województwa Lubelskiego.

Na początku tygodnia po raz pierwszy zaprezentowane zostało publicznie logo miasta Kazimierza Dolnego. Projektantem znaku jest lubelski grafik Jarosław Koziara.

- Niezwykła moc, która przyciąga turystów do danego miejsca, to właśnie jego marka. Jej siłą jest nieuchwytny klimat emocjonalny – czytamy w „Planie promocji zawierającym strategię marki Kazimierz Dolny (wyciąg)”. Patrząc na tłumy ściągających do Miasteczka turystów, nietrudno wyciągnąć wniosek, że Kazimierz taką markę ma. Po co więc jakieś dokumenty na temat strategii marki?

Kolejne spotkanie dotyczące strategii marki Kazimierz Dolny poświęcone prezentacji założeń przedstawionych w opracowaniu „Plan promocji zawierający Strategię Marki Kazimierz Dolny” odbyło się 11 stycznia w sali kolnferencyjnej SARP-u w obecności władz miasta i Urzędu Marszałkowskiego.

Pokaż stopkę