wyszukiwarka

imieniny: Emila, Neleny, Romy
 Wtorek 22 maja 2012 roku
Ostatnio opisane
Polecamy
- Mazury
Oceń pracę policji
As, 2010-08-18

Czy w Kazimierzu problemem jest brak miejsc parkingowych? A może brawurowa jazda kierowców? Albo niedostateczne oznakowanie miejsc i ulic? Czy Kazimierz jest miastem bezpiecznym? Podziel się swoimi obserwacjami, wypełniając ankietę Wojewódzkiej Komendy Policji w Lublinie.

Podobne newsy

- Celem ankiety przygotowanej przez Komendę Wojewódzka Policji w Lublinie jest uzyskanie informacji, jak mieszkańcy Kazimierza Dolnego i turyści, którzy tam odpoczywają, oceniają jakość pracy naszych policjantów, zarówno tych, którzy są tam na co dzień jak i tych z oddziału prewencji w Lublinie, którzy ich wspomagają w sezonie – mówi starszy aspirant Waldemar Łazuga pełniący obowiązki rzecznika prasowego Komendy Powiatowej Policji w Puławach. - Zgromadzone informacje będą pomocne w optymalnym zaplanowaniu tam służby, by policjanci byli obecni w miejscach i sytuacjach wskazanych przez mieszkańców i turystów za najbardziej dla nich uciążliwe.

Ankietę warto wypełnić choćby z tego powodu, że kwestia bezpieczeństwa na Nadrzecznej - gdzie niedawno doszło do dwóch wypadków - pozostaje w gestii samych kierowców, których zapędy rajdowe – oprócz zdrowego rozsądku – mają ograniczać znaki drogowe oraz częstsze patrole policji właśnie.

- W świetle istniejącego prawa nie możemy stosować na drogach publicznych tzw. spowalniaczy – mówi Zenon Musiatowicz zastępca dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach. – Na terenie całego miasta Kazimierza jest ograniczenie prędkości do 40 km na godzinę i uważamy, że stosowanie się przez kierowców do pionowych znaków drogowych jak również poziomych znaków na jezdni wystarczy do zachowania bezpieczeństwa. Dodatkowo będziemy rozmawiali z policją, żeby może ten odcinek poddać szczególnej kontroli.

Ankietę Wojewódzkiej Komendy Policji w Lublinie na temat bezpieczeństwa w Kazimierzu Dolnym można wypełniać do końca sierpnia. Wyniki poznamy we wrześniu.

Komentarze
elektorat
2010-08-26 09:58
Objazd dla tranzytu istnieje od dziesięcioleci (w przeciwieństwie do Włostowic) przez Bochotnice- Skowieszynek. A Wisła też ładna, mozna promem z Janowca i dalej Słoneczną, bez pchania się w centrum :)
kazimierzanin
2010-08-26 10:39
pijany znad Grodarza trochę się myli z tym brakiem historii. Jeden spowalniacz jest przy pałacu Marynki chyba historycznie znanym choć bez rewelacji a jeden z kolejnych przy cmentarzu włostowickim który o czym nie wszyscy więdzą jest trzecim cmentarzem lokowanym w Polsce. A jakie zabytki są na Nadrzecznej od policji do przychodni?
elektorat
2010-08-26 11:35
Kazimierzaninie: prawdopodobnie chodzi o kase :(
Na Miasteczku holenderskim przed Puławami pewnie ktos zarobił( projekt, dotacje, wykonawstwo itp) a na Nadrzecznej trzeba by pare złotych wydać. Jedyny ratunek to przekopać nocą ulice na wysokości komisariatu (i tak nie zauważą), następną dziurę przy przedszkolu i kolejną przy wyjeździe z ośrodka......
pijany znad Grodarza
2010-08-26 13:44
Wysoka ocena Policji. 3 plus. Takiej w szkole nie miałem.To ilu jest policjantów w Kazimierzu?. Ilu jest Komendantów, też w Kazimierzu?. A może tak pokusiliby sia opublikować na naszym profilu swoje oczekiwania wobec mieszkańcow, a przy okazji zaprezentowaliby swoje sukcesy/o ile są/. "Zdobyli" się na tzw. ankietę to może i dalej.
rudolf
2010-08-28 21:43
do pijanego:
to chyba nie byłeś orłem he,he.Co do głównego wątku to nikt nie powinien oceniac pracy policji kto nie miał styczności z ta formacją od środka.Nie mając pojęcia o zasadach ,przykazaniach ,statystyce itp,itd. dla Was Kazimierzaków !!! liczą się tylko pełne parkingi i brak kupy na szosie (żenada)A są naprawdę duużo ważniejsze sprawy o których zwykły cywil nie ma pojęcia-zapytajcie niebieskich na posterunku ,myślę że was troche oświecą....
Tadek
2010-08-29 06:42
Rudolfie, pleciesz bzdury! Mieszkańca, który czuje się zagrożony i potrzebuje pomocy i interwencji policji g...o obchodzi, co policja ma w środku i nie ma żadnej potrzeby, aby ten środek znać. Jak się pali, to nie muszę znać pracy strażaków- oczekuję, ze przyjadą i zgaszą. Co jest żenującego w tym, że komuś przeszkadza kupa na srodku ulicy lub źle zaparkowany samochód? Jesli wewnętrzne procedury przeszkadzają policji w wykonywaniu podstawowych obowiązków, to kto jest do d..y?- policja, czy obywatel (przepraszam- "zwykły cywil, który nie ma pojęcia").
Tadek
2010-08-29 06:42
Rudolfie, pleciesz bzdury! Mieszkańca, który czuje się zagrożony i potrzebuje pomocy i interwencji policji g...o obchodzi, co policja ma w środku i nie ma żadnej potrzeby, aby ten środek znać. Jak się pali, to nie muszę znać pracy strażaków- oczekuję, ze przyjadą i zgaszą. Co jest żenującego w tym, że komuś przeszkadza kupa na srodku ulicy lub źle zaparkowany samochód? Jesli wewnętrzne procedury przeszkadzają policji w wykonywaniu podstawowych obowiązków, to kto jest do d..y?- policja, czy obywatel (przepraszam- "zwykły cywil, który nie ma pojęcia").
pijany znad Grodarza
2010-08-29 09:47
rudolf na bank jest policjantem z Kazimierza. Widzę, że zajmujecie się poszukiwaniem ukradzionego okrętu podwodnego u wybrzeży Somalii stąd śmiesznym są dla Was problemy o których wspominałem.Kto Twoim zdaniem ma się tym zająć.Piszesz o "przykazaniach". Masz na myśli "boskie" czy jakieś inne. Napisz koniecznie.
pijany znad Grodarza
2010-08-29 09:51
Powstal problem. Zlikwidowano profil" Bezpieczne miasto" to możę w tym miejscu Pan Burmistrz powie czego oczekuje od tutejszej policji. A może jest to jej obowiązek, ktorego po prostu nie wykonuje. Rudolf. Jest to przestępstwo urzednicze zwane ZANIECHANIEM.
anka
2010-08-29 10:34
Mam pytanie nie wiem jak jest w kazimierzu ale w innych miastach to woźnica jest odpowiedzialny za sprzątanie po swoich koniach. A jak nie robi tego to przecież obcy nie jest pewnie z kazimierza lub okolic i nie przeszkadza mu że na drodze leżą kupy końskie. Czemu turysta lub mieszkaniec który to widzi i może nawet posta tu napisał nie zwróci uwagi takiemu woźnicy.
A co do parkujących samochodów na ulicach, to byłam niedawno w Kazimierzu i były wszędzie na każdej ulicy ale i parkingi były przepełnione.i tak myślę że co ma zrobić turysta który jechał 100 czy 300 km do kazimierza a tu nie ma miejsc na parkingu???? ma wrócić do domu.pomyślcie. policja pewnie by je usuneła tylko, że pewnie musiało by ich być po dwóch na każdej ulicy w kazimierzu i niczym innym się nie zajmować to wtedy nikt by nie zaparkował.
pijany znad Grodarza
2010-08-29 18:31
Masz rację. Być odpowiedzialnym a wykonywać z tego wynikające powinnośći to dzień i noc. Dlatego też wymyślono policję i karne ustawy. Od egzekwowania ustaw jest POLICJA. Jej funkcjonariusze są opłacani.
anka
2010-08-30 19:38
Też masz rację. Ale tak myślę że jak woźnica widzi policję a koń akurat zrobi .......... to raczej się zatrzyma i posprząta, a tak to jak znaleźć że tak powiem winnego konia. żaden z dorożkarzy się nie przyzna i jak dojść czyje?
pijany znad Grodarza
2010-08-31 15:10
Rownież nie widać złodzieja, nie widać zabojcy, nie widać alimenciarza, nie widać gwalciciela, nie widać oszusta, nie widać........ . Rownież nie widać........ Też nie widać. Policjantow. POLICJA MA OBOWIĄZEK USTALAĆ.
Dodaj komentarz
Treść komentarza
+ Dodaj do komentarza własne zdjęcie (np. jeśli byłeś na danej imprezie)
+ Wstaw film z Youtube


 Imię   Miasto    kod Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie





logowanie
login:
hasło:

zapomniałem hasła
Najnowsze oferty
Zielony domek
Domki
ceny od 100.00 PLN


Regulamin dyskusji | O portalu | Dodaj film wideo | Regulamin klientów | Kontakt | Reklama

taxi kazimierz | słowacja | serwery wirtualne | szklarska poręba noclegi | kożuchy | lublin | karpacz noclegi

Copyright ©2003-2012 by NOCOWANIE.PL EXTRAMEDIA Sp. z o.o. Sp.k.