Kolejny sukces twórców KazimierzDolny.pl

Udostępnij ten artykuł

Według wyników badania Megapanel PBI/Gemius grupę Nocowanie.pl, do której należy również KazimierzDolny.pl, odwiedziło w lipcu br. 481 951 użytkowników; wygenerowali oni 5 089 451 odsłon.

Grupa Nocowanie.pl to przede wszystkim serwis www.nocowanie.pl, ale również portale tematyczne, serwisy internetowe, portale miejskie oraz informatory zagraniczne.

Internauci znajdą na nich oferty noclegowe, informacje dotyczące hoteli, kwater, pensjonatów, a także artykuły, zaproszenia, zapowiedzi imprez, koncertów i innych atrakcji w kraju i za granicą.

Nocowanie.pl to jedna z największych ogólnopolskich baz noclegowych. Znajduje się tu ponad 10 000 obiektów. Każda prezentowana oferta to dane kontaktowe, cennik, zdjęcia oraz opis miejsca pobytu. Na stronie znajdują się także oferty specjalne dla firm, wyjazdy na kolonie, wczasy, oferty andrzejkowe, propozycje bali sylwestrowych czy informacje o tym, jak aktywnie spędzić czas w odwiedzanym miejscu.

Nocowanie.pl to nie tylko najprostszy sposób na znalezienie i zarezerwowanie odpowiedniego noclegu, to także internetowy informator turystyczny.

Jednym z nich jest Kazimierski Portal Internetowy, czyli turystyka, sztuka i kultura w jednym serwisie. Na www.kazimierzdolny.pl przeczytasz o zapowiedziach ciekawych wydarzeń artystycznych, zaproszeniach na festiwale sztuki i filmu, koncerty, wystawy, wernisaże. Znajdziesz tu wiele atrakcyjnych artykułów, bo KazimierzDolny.pl to także fotoreportaże, recenzje, relacje z odbytych imprez.

Grupa Nocowanie.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Internautów i systematycznie rozszerza zawartość portali, nie tylko powiększając bazę noclegową, również poprzez systematyczne publikowanie informacji przydatnych turystom. Niewątpliwie przyczyniło się to do lipcowego sukcesu założyciela portalu Kamila Rucińskiego.

 Wynik ten nie byłby możliwy, gdyby nie zorganizowana praca całego zespołu mówi Ruciński. – Ponadto od kilku miesięcy rozwijamy technologiczną cześć serwisu www.nocowanie.pl. Odpowiedzialny za to jest nowo powstały zespół developerski w Lublinie. Pierwsze efekty już są widoczne – to między innymi zupełnie nowy układ graficzny oraz mechanizm, który pozwolił zautomatyzować funkcje CRM. Oznacza to, że jesteśmy przygotowani na jeszcze większy wzrost ilości klientów w kolejnych miesiącach. Szacujemy, że w przyszłym sezonie turystycznym zbliżymy się do miliona użytkowników miesięcznie.

Data publikacji:

Komentarze