O lokowaniu produktów na Dwóch Brzegach

Udostępnij ten artykuł

Wykorzystanie marki "Lubelskie" w produktach filmowych to jeden z tematów poruszanych podczas panelu dyskusyjnego, który odbył się w ramach Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi.

Możliwości promocji lokalnej przedsiębiorczości poprzez przemysł filmowy i rozrywkowy a także wykorzystaniu marki "Lubelskie" w produktach filmowych  poświęcony został panel dyskusyjny,  który odbył się w ramach Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. W spotkaniu uczestniczyli: Rafał Sadownik – dyrektor artystyczny Karnawału Sztukmistrzów z Lublina, Maciej Szwarc z Fundacji Sztuki Filmowej FilmArt, producent filmowy, Bogusław Bojczuk – dyrektor Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi oraz Grażyna Torbicka – dyrektor artystyczna festiwalu.

- W lokowaniu produktu chodzi o to, żeby produkt był skojarzony z osobą, zdarzeniem czy miejscem, do którego mamy szacunek, podziwiamy go, inspirujemy się... I im to się dzieje dyskretniej, tym lepiej – mówi Maciej Szwarc. - Jeżeli zrobimy coś w sposób nachalny, to zadziała to przeciw skutecznie. W lokowaniu produktu najskuteczniejsi jesteśmy wtedy, kiedy nie wiemy, że on jest lokowany.

Całe spotkanie obejrzeć można na Facebooku >>>

Data publikacji:

Autor:

Komentarze