Kampania reklamowa Nocowanie.pl (wideo)

Udostępnij ten artykuł

Sponsorem programu jest właściciel portalu Nocowanie.pl. Nocowanie.pl miejsca noclegowe w Polsce - komunikat takiej treści, poprzedzony zdjęciami z najciekawszych miejscowości turystycznych, w tym z Kazimierza nad Wisłą, zobaczymy w telewizji i usłyszymy w radiu już teraz, wystarczy tylko włączyć odbiornik. Trwa kampania promocyjna serwisu Nocowanie.pl.

Ruszyła zimowa kampania reklamowa serwisu Nocowanie.pl. Motywem przewodnim tej  największej do tej pory kampanii reklamowej Nocowanie.pl są ferie zimowe. Kreacje nawiązują do najpopularniejszych zimowych kurortów w Polsce. Zobaczymy w nich między innymi Zakopane, Kasprowy Wierch, Morskie Oko, Karpacz, Wrocław, Śnieżkę oraz oczywiście Kazimierz Dolny.

Spoty reklamowe emitowane są w telewizji TVN i TVN 24. Nocowanie.pl można zobaczyć w telewizji śniadaniowej w programie Dzień Dobry TVN oraz jako sponsora prognozy pogody w TVN 24, a także w TVN przy okazji emisji seriali "Na Wspólnej" i "Szpital".
Spoty radiowe usłyszymy między innymi w Radiu Eska, Radiu Złote Przeboje i Radiu Rzeszów.


- Nocowanie.pl to najpopularniejszy polski serwis z bazą noclegową. Korzysta z niego blisko 3 mln turystów miesięcznie, ale wciąż wiele osób nie wie, jak znaleźć sprawdzony nocleg. Dlatego chcemy dotrzeć właśnie do tych osób i pokazać im, że Nocowanie.pl jest serwisem, w którym bezpiecznie można zarezerwować noclegi na ferie zimowe w Polsce - mówi Kamil Ruciński prezes zarządu Nocowanie.pl Sp. o.o.

Kampania reklamowa Nocowanie.pl rozpoczęła się z początkiem stycznia i potrwa około czterech tygodni. Za przygotowanie i realizację odpowiada Grupa Wirtualna Polska, w skład której wchodzi serwis Nocowanie.pl.

 

 

Data publikacji:

Autor:

Komentarze